عکس ،پاورپوینت،اس ام اس ،نرم افزار و هر چیزی که بخوای

پرحرف و حدیث‌ترین بازی موبایل این روزها: Flappy Bird

flappy Bird

بازی که می خواهم معرفی کنم بازی است که متاسفانه باعث خودکــشی عده ای شد...

ما انتظار داریم که بازی‌های محبوب گرافیک، داستان بازی یا پیچیدگی‌های عملی زیادی داشته باشند، اما یکی از جالب‌ترین بازی‌های موبایل این روزها که Flappy Bird نام دارد، دارای هیچ کدام از این ویژگی‌ها نیست!

جالب است بدانید که این بازی را یک شرکت مستقل و کوچک در ویتنام ساخت است و توسعه‌دهنده آن Dong Nguyen نام دارد.

این بازی اولین بار در می ۲۰۱۳ برای iOS عرضه شد و در سپتامبر سال ۲۰۱۳، متناسب با iOS6 به‌روزرسانی شد.

اما عمده موفقیت این گیم در همین یک ماه اخیر صورت گرفته است، طوری که در فهرست برترین و مجبوب‌ترین گیم‌های آی‌تونز گرفته قرار گرفته است، و حتی به آن «انگری بردز» جدید هم لقب داده‌اند!در پایان ژانویه ۲۰۱۴ اعلام شد که این گیم، بیشتر از دیگر اپلیکیشن‌های آی‌تونز دانلود شده است و مقام نخست را از این لحاظ کسب کرده است.

       

ادامه مطلب

دانلود لایو والپیپر آقای تنها Livewallpaper mr. lonely

mr. lonely یک لایو والپیپر فوق العاده زیبا می باشد که توسط برنامه نویسان ایرانی ساخته شده است. در این تصویر زمینه متحرک شما باید با یک پیر مرد تنها زندگی کنید! در این لایو والپیپر زیبا شما شاهد زندگی این پیر مرد تنها می باشید. با لمس اجسام مختلف می توانید عکس العمل پیر مرد به هریک از آن ها را مشاهده نمایید. در این لایو والپیپر می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید و خانه پیر مرد را کاوش نمایید.

خیـــــلی جالبه حتما دانلودکنید.

ادامه مطلب

دانلود Air Call-Accept

حتما می‌دانید که یکی از ویژگی‌های جالب گلکسی اس ۴ این است که بدون دست می‌توانید به تماس دریافتی پاسخ دهید اگر شما هم این ویژگی را دوست دارید این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید و بدون تماس دست با گوشی و تنها با استفاده از حرکت دست خود از جلوی صفحه نمایش به تماس زسیده پاسخ دهید.
 
اندروید 1.6 به بالا: 357 کیلوبایت

 

برای دانلود این برنامه جالب هر چه زودتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:دانلود Air Call-Accept,دانلود برنامه آندروید, ] [ 13:26 ] [ shey2nak ] [ ]

دانلود لاک اسکرین شیک و زیبا برای گوشی های آندروید

لاک اسکرین زیبای Locker FX White را آماده کرده ایم که به شما این امکان را می دهد تا قفل کردن گوشی آندروید خود را به شیوه جدید امتحان کنید و از آن بیش از پیش لذت ببرید . Locker FX White پوسته ای ساده و زیبا برای لاک اسکرین گوشی شما با قابلیت نمایش ۳ میانبر اصلی می باشد . با نمایش این میانبرها می توانید خیلی سریع و بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی به تماس ها و SMS های مورد نظر خود و حتی دوربین عکاسی گوشی خود دسترسی داشته باشید . از دیگر امکانات این لاک اسکرین شیک می توان به قابلیت نمایش زمان و تاریخ اشاره کرد . به یاد داشته باشید این تم مخصوص لانچر GO LauncherEX طراحی شده و بوسیله آن قابل اجرا می باشد و در آخر باز هم توجه داشته باشید که برای اجرای این تم زیبا نیاز به ورژن ۱٫۶ و بالاتر سیستم عامل محبوب آندروید دارید . پیشنهاد میکنیم دانلود لاک اسکرین شیک و زیبا برای گوشی های آندروید را از دست ندهید .

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:لاک اسکرین ,اندروید, ] [ 15:39 ] [ shey2nak ] [ ]

تم زیبای iOS 7 اپل iOS7 Flat (APEX NOVA GO THEME) v1.1.0

از ظاهر ساده و مینیمال اما جذاب iOS 7 اپل خوشتان می آید؟ کافیست یکی از لانچرهای محبوب Apex، Nova،Holo یا GO را از اندروگت دانلود کنید و سپس با تمiOS7 Flat گوشی خود را مانند یک آیفون 5 با سیستم عامل جدید کنید.این تم دارای بیش از 800 آیکن، 5 والپیپر با کیفیت و داک زیبا می باشد.

ادامه مطلب

[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:اندروید, تم اندروید, ] [ 17:29 ] [ shey2nak ] [ ]

تم با کیفیت HD برای اندروید HD Photo Go Launcher Theme

HD Photo Go Launcher Theme یکی از سری تم های لانچر معروف go launcher است.
این تم بسیار زیبا و شیک و در عین حال از کیفیت بی نظیری بهره میبرد.
اگر به دنبال یک تم با کیفیت بسیار بالا میگردید تم HD Photo Go Launcher Theme را از دست ندهید.

ادامه مطلب

[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:اندروید, تم اندروید, ] [ 16:13 ] [ shey2nak ] [ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد